Realizace objednávek u zboží, které máme skladem probíhá v pořadí:
1. den objednáte, 2. den odešleme, 3. dostanete.
Pokud nemáme zboží skladem nebo v kamenné prodejně - expediční doba je zpravidla 5 pracovních dnů .
Pokud zboží bylo doručeno rozbité či poničené – pokud je to zřejmé již při doručení zásilky, nepřebírejte jí od zaměstnance přepravní služby a tuto zásilku odmítněte. Pokud závadu zjistíte až po odchodu pracovníka přepravní firmy či našeho zaměstnance prosím informujte nás neprodleně na telefonu 604241265 a poničené položky vám budou obratem zdarma zaslány. Vyhrazujeme si právo na vyzvednutí rozbitých či poničených lahví. Jako důkaz pro vymáhání škody po přepravci je naprosto dostačující také fotografie.
V případě, že při konzumaci zjistíte, že je víno tzv. „korkové“ nebo-li, že se do vína uvolnili sloučeniny tzv. TCA a víno se stalo chuťově nepoživatelným, informujte nás a obratem Vám zašleme náhradní láhev. V tomto případě je nutné takto vadné víno uchovat – přepravní firma či náš pracovník víno vyzvedne. Obecně akceptujeme reklamace jen lahví, ve kterých zbývá alespoň 2/3 původního obsahu. Pokud omylem dostanete jiné víno než které jste si objednali, či nesouhlasí fakturovaná částka, prosím informujte nás a obratem dojde k nápravě.
Na prodané víno se vztahuje standardní reklamační lhůta. Pro uznání reklamace nevztahující se na předchozí odstavce reklamace je potřeba po celou dobu víno uchovávat v konstantní teplotě 8-12°, konstantní vlhkosti, tmě, mimo vibrace a bez zásadních manipulací. Navíc tyto podmínky musí být trvalé, konstantní a bez jakýchkoliv náhlých změn. Prodávající bude požadovat po kupujícím doložení tohoto správného skladování, jinak reklamace nebude uznána.
Prodávající není povinen přijmout k vyřízení reklamace předmět plnění, nepředá-li jej kupující se všemi součástmi a příslušenstvím a s veškerou dokumentací. V případě zjištění oprávněné reklamace bude zboží vyměněno kus za kus nebo bude dle dohody se zákazníkem vrácena cena zboží. Do této částky se nezapočítává cena balného a poštovného. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na náklady zákazníka. O výsledku reklamace je kupující informován způsobem sjednaným s prodávajícím (e-mailem, telefonicky, písemně), a to nejpozději do 30 dnů od převzetí předmětu plnění k vyřízení reklamace.
ADR
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát-oddělění ADR, Štěpánská 15, 12000 Praha
Email: adr@coi.cz web: adr.coi.cz